O nama      Kontakt

Skype for business
Skype for business predstavlja revolucionarno postignuće u poslovnoj komunikaciji kao potpuno čista softverska platforma za ujedinjenu komunikaciju pogodna i za najveća poduzeća i organizacije na svijetu. Skype pruža ujedinjenu komunikaciju (UC), suradnju na zahtjev i ostale korisničke servise - brže, sa manjom kompleksnošću i sa nižom cijenom, za sve Vaše poslovnice, bilo gdje u svijetu!

Skype for business je potpuno softverski, modularni UC sustav baziran na SIP standardu te višestruko nagrađivanoj vlastitoj Microsoft tehnologiji za suradnju. Osnovna arhitektura sustava je radikalni dizajn, drugačija od bilo kojeg tradicionalnog UC sustava koji omogućuje neograničenu skalabilnost i neograničenu redundanciju sustava. Ideja počinje od razdjeljivanja sustava u module koji pružaju pojedine funkcije sustava kao medijacijski server koji normalizira promet između različitih tehničkih domena ili pak audio/video konferencijski server koji omogućuje svim priključenim korisnicima korištenje audio i video konferencija. Sljedeći aspekt tog dizajna je pojam lokacije koja označava neku prostornu/geografsku cjelinu unutar iste mreže. Na svakoj od lokacija se mogu po želji implementirati oni moduli koji su potrebni, a ono što je bitno za pouzdanost i kapacitet jest činjenica da se svaki modul na svakoj lokaciji može implementirati kao više istovrsnih modula na više različitih fizičkih servera.

Navedeno daje implementatorima i administratorima neograničenu fleksibilnost u kreiranju optimalnog sustava koji može dinamički mijenjati strukturu ovisno o rastu i potrebama poduzeća, a bez ijednog potrebnog zastoja.
Skype praktički nema ograničenja glede veličine sustava, moguća je implementacija sustava koji će opsluživati i više stotina tisuća korisnika istovremeno, a ta mogućnost je još jedna potvrda o superiornosti čiste softverske arhitekture u odnosu na propriarity hardversku.
Unificirano iskustvo

Da bi sustavi takvih veličina efikasno funkcionirali, njihovo korištenje mora biti pojam intuitivnosti i jednostavnosti što je ujedno i najbolji opis za Skype for business sučelje. Korisnici traže komunikacijske alate koji će njihov rad učiniti lakšim i koji su dostupni bilo kad, bilo gdje i koji su na dohvat i unutar drugih aplikacija. Skype for business koji je ujedno i dio Microsoft Office 2010 paketa daje novo sučelje koje ujedinjuje glasovnu komunikaciju, IM, prisutnosti, audio/video i web konferencije. To sučelje je jedinstveno bilo da se koristi kao desktop, mobilna ili web aplikacija što su sve mjesta s kojih korisnik može upravljati svojim komunikacijskim iskustvom.
Pronađite i komunicirajte s pravom osobom

Bogata prisutnost koja uključuje slike, sposobnosti i uloge pojedinca, lokaciju i još mnogo toga daju korisnicima kontekst koji trebaju da bi učinili pametne komunikacijske izbore.

Učinite svaku interakciju efikasnom kao licem u lice

Transformirajte svaku konverzaciju da uključuje visoko rezolucijski video, aplikacije i dijeljenje svih poslovnih resursa bez da fizički otputujete do druge osobe.

Jednostavna i pouzdana konferencijska komunikacija

Surađujete efektivnije sa dijeljenjem datoteka, pločom za skiciranje te mogućnošću copy/paste slika i drugih sadržaja. Organizirajte i pridružite se sastancima jednim klikom u Outlooku.
Pogodnosti

Sa Skype for business sustavom nema manjka pogodnosti. Preko VoIP komunikacije možete povezati svoje poslovnice u jedinstven sustav i tako srezati telekom troškove. Mobilni korisnici dobivaju pristup bogatom spektru UC alata praktički sa bilo kojeg mjesta sa Internet konekcijom, bez potrebnog VPN-a. Skypefunkcija prisutnosti nudi lokaciju korisnika kao revolucionarni novi element pomoću kojeg djelatnici mogu lakše naći i odabrati pravi kontakt.

Korisnici mogu koristiti prednosti integracije sa Exhange e-mail i kolaboracijskim sustavom koji daje najdublju sinergiju od svih postojećih kombinacija bilo koji drugih UC-UM sustava. Koristite Outlook adresare, kalendare i sastanke kao prirodan dio Vaše komunikacije. Iskoriste mogućnost pozivanja mišem, a propuštene pozive preslušajte u vašem e-mail sandučiću.

Za Vaše kontakt centar potrebe (ACD) Skype se oslanja na vanjske specijaliste koji nude niz rješenja pogodnih i za najveće tvrtke, a koji se savršeno integriraju u Skype okružje.
Sve ove funkcije i još mnogo više omogućuju Skype for business korisnicima nove dimenzije komunikacije koje još nikada nisu bile u toj mjeri stopljene sa svakodnevnim računalnim okruženjem, a time su ujedno postale prirodne i nenametljive.
Topologija

Skype for business je izgrađen od nule kao jedinstvena platforma koja se može integrirati sa Vašim postojećim komunikacijskim rješenjem, a zahvaljujući novom modulu pod imenom Enterprise Voice koji u biti predstavlja najmoderniju VoIP telefonsku centralu, može ga i u potpunosti zamijeniti što je logički dugoročni cilj svake Skype instalacije. Kao i kod ostalih Callidus UC rješenja, VoIP segment ovog sustava u potpunosti podržava HD VoIP što Vam omogućuje novu dimenziju u kvaliteti telefonskih razgovora.
Funkcionalnost i snagu Skype for businessu daju njegovi moduli odnosno uloge:
Front End server
Temeljna uloga u Skype sustavu o osnovnim funkcionalnostima kao registracija i autentikacija korisnika, bilježi informacije o prisutnosti, čuva adresar, pruža IM mogućnost, služi za web konferencije i dijeljenje aplikacija, itd.
BackEnd server
Ovi pozadinski serveri su u biti poslužitelji baza podataka u koje čuvaju sve informacije o Skype sustavu (prisutnost, kontaktne liste, konferencijske podatke, termine zakazanih komunikacijskih sesija, itd.)
A/V Conferencing server
Audio / video konferencijski server koji može biti instaliran na istom Skype serveru kao i ostale uloge, ali zbog velike zahtjevnosti video komunikacije, ova uloga može biti instalirana i na zasebnom serveru za veće instalacije.
Edge server
Rubni server Vašim korisnicima da surađuju sa korisnicima izvan organizacijskog vatrozida. Ti vanjski korisnici mogu biti vlastiti korisnici trenutno na putu ili privremeno na nekoj lokaciji, korisnici iz druge organizacije s kojom imate povezan komunikacijski sustav ili treći korisnici koje ste pozvali da se pridruže nekoj konferenciji.
Mediation server
Medijacijski server je potrebna komponenta sustava kod implementacije glasovne komunikacije u Skype sustavu. On translatira signalizaciju i u nekim slučajevima glasovni promet između Vašeg Skype sustava i vanjskog PSTN svijeta.
Monitoring server
Nadzorni server prikuplja podatke o audio i video kvaliteti u Vašem sustavu. Ta informacija Vam pomaže da korisnicima omogućite najkvalitetniju moguću komunikaciju bez prekida, šumova i zastoja. Nadzorni server također prikuplja sve podate o obavljenim pozivima kako bi mogli vršiti financijske i druge analize Vaše komunikacije i time optimizirati troškove.
Archiving server
Arhiva, ako to želite, pohranjuje Vaše IM razgovore i konferencijski sadržaj za zadovoljenje praktičnih ili regulatornih razloga.
Director
Ovo je upravitelj sustava koji zaprima zahtjeve korisnika te ih odobrava ili odbija. Odbijajući nepotrebne ili neautorizirane zahtjeve upravitelj poboljšava performanse ostalih uloga u Skype sustavu.
Za koga jeSkype for business namijenjen?

Skype for business sustav je namijenjen za praktički sva poduzeća srednjeg ili velikog obujma, odnosno poduzeća koja imaju 100 korisnika (telefona) pa na više. Gornjeg limita nema, Skype for business može teoretski opsluživati i preko milijun korisnika. Čim je poduzeće Veće, to revolucionarna arhitektura Skype -a više dolazi do izražaja.

Naime, iako se i konkurentska rješenja poput Cisca ili Avaye mogu iznimno skalirati, pošto se radi o zatvorenim hardverskim sustavima tradicionalne arhitekture u odnosu na Skype koji je potpuno softverski, velike instalacije sa tim rješenjima nose za sobom astronomsku cijenu što je potpuno nepotrebno. Kad se uzme u obzir i mogućnost virtualizacije Skype sustava, ta apstrakcijSkype for business od hardvera mu daje iznimne konsolidacijske mogućnosti jer je po prvi puta cijeli komunikacijski sustav velike organizacije sa mnogo podružnica i poslovnica moguće virtualizirati na jednom mjestu, u jednom podatkovnom centru, zajedno sa ostalom serverskom infrastrukturom. A upravo to je definicija cloud pristupa (računalstva u oblaku) kojem ubrzano teže svi proizvođači uključujući i spomenute tradicionalne vendore UC sustava. Sve teže tom konceptu, a Skype ga posjeduje već danas! Teže zato jer koncept donosi veliku konsolidaciju što znači direktne uštede, ali donosi i pouzdanost i visoku dostupnost jer iskorištava sve napredne mogućnosti automatskih failover mehanizama koji su već davno standard u virtualiziranom svijetu. Ne treba ni spominjati fleksibilnost i manje troškove održavanja, opet radi istog razloga.
Dakle, Micorosft Skype je revolucionaran UC proizvod koji konkurira najsnažnijim UC rješenjima tradicionalnih dobavljača kao Cisco, Avaya, Aastra (Ericsson) i Siemens (hardverska, zatvorena rješenja)
Uza te financijske i tehničke prednosti, Skype ima premoć u možda i najvažnijoj kategoriji, a to je ukupno komunikacijsko iskustvo korisnika. Tradicionalna UC rješenja koriste disparatne sustave povezane vojskom posrednika koji iznimno kompliciraju sustav kako za administratore tako i za korisnike. Skype je od nule građen kao sinergijski proizvod koji ne treba posrednike. Bogatstvo Skype funkcionalnosti nadilazi ono u tradicionalnih UC rješenja, ali zahvaljujući toj sinergiji ukupno komunikacijsko iskustvo za krajnjeg korisnika je daleko jednostavnije i prirodnije što je bitno jer uspješnost UC projekta osim direktnih financijskih ušteda se mjeri upravo povećanom produktivnošću korisnika.

Iako je Skype for business idealan za veće organizacije, ne znači da nije uporabljiv i za manje organizacije sa manje od 100 ljudi. Skype može poslužiti kao odlično svestrano rješenje već i mini organizacijama od 10-20 korisnika, ali u tom slučajevima će financijski biti osjetno optimalnija druga Callidus softverska UC rješenja istog koncepta poput 3CX-a i SipX-a. Financijski optimum ipak mogu naći i manje organizacije ukoliko već posjeduju značajnu Microsoft serversku infrastrukturu što je sve češći slučaj i tada se Skype može uklopiti u postojeću infrastrukturu bez većih ulaganja.
Zašto odabrati Callidus za integraciju Vašeg Skype rješenja?

Iako je Callidus GRUPA Microsoft partner od samih početaka, za razliku od drugih Microsoft partnera, Callidus ima duboku ekspertizu i široko iskustvo u implementaciji više VoIP/UC sustava različitih proizvođača. Pošto je Callidus orijentiran isključivo na čista softverska UC rješenja nove generacije kao što je i Skype , to nam daje mogućnost da pozitivna i negativna iskustva iz sličnih sustava iskoristimo u čim preciznijem krojenju i efikasnijoj implementaciji Vašeg Skype rješenja.
Integraciju Skype sustava možemo odraditi zajedno sa Vašim postojećim Microsoft stručnjacima, a po potrebi možemo projekt realizirati po principu ključ u ruke osiguravajući Vam uz licence te ekspertizu i sav ostali pribor, dodatke i radove koji se vežu uz Vaš komunikacijski sustav.
Naši inženjeri posjeduju iskustvo i ekspertizu na više različitih VoIP/UC platformi te imaju dubinsko poznavanje SIP komunikacije i naprednih mrežnih protokola. To nam omogućuje da uspješno riješimo probleme sa interoperabilnošću koji su redoviti u stvarnom VoIP/UC svijetu gdje se uvijek jave problematični uređaji, nepodržani pružatelji usluga i drugi nekompatibilni sustavi za koje je iz bilo kojeg razloga bitno da se postanu dio sustava.
Više detalja o Skype for business sustavu možete saznati ovdje