O nama      Kontakt

EU projekti

Naziv projekta:
“Treća faza izgradnje CLOUD infrastrukture za pružanje usluga”

Kratak opis projekta i ciljevi:
Tvrtka Callidus grupa d.o.o. osnovana je početkom 2008 godine sa misijom da omogući klijentima unapređenje poslovnih rezultata primjenom IT tehnologija.
Portfelj IT ponude tvrtke sačinjavaju dvije grane:
  • Implementacija i integracija IT rješenja (komunikacijska rješenja, infrastrukturna i sistemska rješenja)
  • Pružanje IT usluga (projektiranje i konzalting, održavanje IT sustava, cloud najam)
Jedna od važnih usluga u navedenom portfelju jest pružanje IT usluga u Cloudu gdje smo po širini Cloud ponude među vodećim pružateljima takovih usluga u Hrvatskoj, projekt “Treća faza izgradnje CLOUD infrastrukture za pružanje usluga” je nadogradnja jezgrenog dijela postojeće IT cloud infrastrukture.

Projektom namjeravamo povećati kapacitet za 40 novih klijenata. Ciljana tržišta za cloud usluge su tvrtke od 10 do 100 računala koje su spremne u potpunosti outsourcati IT dio poslovanja, zatim tvrtke bilo koje veličine koje imaju mnogo disperziranih poslovnica, potom tvrtke koje nemaju dovoljnu IT expertizu i na kraju tvrtke koje žele svoj IT migrirati iz kapitalnog u najamni model.

Razdoblje provedbe projekta:
01.11.2017 - 01.05.2018




Naziv projekta:
“Uvođenje sustava upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom – ISO normi u Callidus Grupi”

Kratak opis projekta i ciljevi:
Cilj projekta je uvesti:
  • sustav upravljanja kvalitetom prema normi HR ISO 9001:2015,
  • sustav upravljanja informacijskom sigurnosti prema HR ISO 27001:2013 integrirano,
  • sustav upravljanja informacijskom sigurnosti prema HR ISO 27017:2015 za Cloud usluge
Implementacijom i certifikacijom ova tri standarda utjecati će se na proširenje postojećih kapaciteta tvrtke u odnosu na postojeće stanje što će omogućiti lakše stjecanje novih kupaca, daljnji rast prihoda, nova potencijalna zapošljavanja i širenje poslovanja na inozemna tržišta, a obzirom da je cilj tvrtke upravo širenje na domaća i inozemna tržišta, uvođenje međunarodno priznatih normi za sustav upravljanja prema zahtjevima ISO normi predstavlja značajan prodajni i marketinški alat kojim se kupcima jamči kvaliteta i sigurnost izvršene usluge. Suradnja Prijavitelja s međunarodnim korporacijama iz visoko reguliranih industrija, podrazumijeva i visoku razinu zaštite osobnih podataka klijenata.

Razdoblje provedbe projekta:
18.03.2019 - 18.03.2020

Linkovi:
  • PR članak (PDF)




    Naziv projekta:
    “Automatizacija poslovanja, poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti kroz uvođenje ERP/CRM sustava”

    Kratak opis projekta i ciljevi:
    Cilj projekta– uvođenje ERP, CRM i BILLING/Help desk sustava kojim će se unaprijedit svi procesi povezani sa upravljanjem ljudskim potencijalima.
    Automatizacija poslovanja, poboljšanje i ujedinjenje svih sustava, ručnih evidencija, pomoćnih programa i učinkovitosti, kroz navedeni sustav utjecat ćemo na bolje uspostavljanje unutarnjih procesa firme, na organizaciju, bolju učinkovitost i efikasnost djelatnika, te jednostavnije i brže mjerenje njihovih učinaka, kao i pojednostavljenje svih procesa u firmi.
    Uvođenje navedenog sustava podrazumijeva da će svi zaposlenici biti upoznati s postupkom implementacije i individualnim odgovornostima. Nadalje, stupanjem na snagu nove Uredbe EU o zaštiti individualnih podataka zaposlenika (GDPR), implementacijom navedenog sustava, omogućit će se puno poštivanje zadanih kriterija u zaštiti osobnih podataka zaposlenika.


    Razdoblje provedbe projekta:
    01.01.2020 - 01.04.2021





    Projekti financirani iz EU (Europske Unije)

    FOND - Europski strukturni i investicijski fond

    OPERATIVNI PROGRAM – Konkurentnost i kohezija


    Ukoliko želite saznati više informacija o navedenom projektu obratite nam se mailom na ured@callidus.hr