O nama      Kontakt

Poslovna komunikacija se mijenja - da li ste spremni?
Vaši klijenti i zaposlenici zahtijevaju nove načine komunikacije. Klasične telefonske centrale kao i generičke telefonske usluge od telekoma jednostavno ne posjeduju funkcije koje su danas potrebne modernom poslovanju. S druge strane, ujedinjena komunikacija nudi mnogo više, ali za mnoge organizacije ona je skupa i komplicirana za uvođenje i upravljanje. Unified Communications (ujedinjene komunikacije) kao usluge (UCaaS) prevlada ove izazove.

Sa našim sustavom ujedinjene komunikacije možete dobiti značajke koje vaši zaposlenici trebaju kao što su telefonske usluge, virtualni sastanke, video konferencije, prisutnost, mobilne aplikacije, vizualnu govornu poštu, i još mnogo toga. Ujedinite najbolje lokalne i udaljene lokacije, kao i zaposlenike koji rade od doma u jedan sustav.

Ima li Vaša organizacija više lokacija?

Kompanije više nisu organizirane kao što su nekad bile, sve je više zaposlenika koji nisu stalno u uredu. Migracijom u cloud sustav ujedinjene komunikacije, Vi povezujete sve Vaše lokacije u jedinstveni telefonski i kolaboracijski sustav sa jednim telekom računom. Za razliku od uspostave UC sustava na Vašoj lokaciji, u našoj UC cloud usluzi ne morate brinuti o pouzdanosti koncepta u kojem se desetine Vaših lokacija konvergiraju u jednoj točci jer sve se nalazi u podatkovnom centru najviše kategorije (Tier 4) na potpuno redundantnoj enterprise opremi.

Uštedite, uštedite mnogo

Prelaskom na VoIP i ujedinjenu komunikaciju možete srezati Vaše fiksne i mobilne telekom troškove i preko 50%. Ali to je samo početak, naša rješenja također eliminiraju visoke operativne i kapitalna troškove stare tehnologije.

3CX temelj Vaših ujedinjenih komunikacija
Naš sustav ujedinjene komunikacije u cloudu, baziran je na 3CX platformi ujedinjene komunikacija koja pruža sveobuhvatan paket komunikacijskih aplikacija koje povećavaju produktivnost. UCaaS Callidus grupe pruža enterprise komunikaciju u bilo koje vrijeme sa bilo kojeg uređaja, bilo gdje u svijetu.

3CX mogućnosti uključuju:
VoIP telefonija
Implementirajte najmoderniju čistu softversku SIP telefoniju kombinirajući domaće i međunarodne operatere po želji..
UC
Poboljšajte protok informacija korištenjem naprednih UC mogućnosti kao IM (instant messaging), prisutnost, konferenciranje, glasovne pošte, email faxa, softverskih klijenata za računala i slično
Video i kolaboracija
Uštedite novac i vrijeme koristeći virtualne sastanke licem u lice. Uključite i osobe izvan sustava kroz WebRTC-a, koristeći samo browser.
Mobilnost
Povećajte produktivnost terenskih djelatnika kao i djelatnika koji rade od kuće. Smanjite troškove međunarodnih komunikacija.
Call centar
Klijent je najvažniji resurs bilo koje organizacije. Osigurajte zadovoljstvo klijenata i učinite svaku interakciju sa klijentom maksimalno korisnom.
Integracija sa IT sustavom
Integrirajte 3CX u postojeću serversku i mrežnu infrastrukturu. Povežite 3CX sa ERP, CRM, e-mail i drugim IT servisima.